hangout ,

today was my great day ever . hehe
for the first time *yoo yoo je , aku pegi beli wedges untuk diriku ini .
awesome , i da hampir nak pandai pakai wedges la weyhh .
jangan pandang rendah orang yang rendah ni okayy kawan !
jannah , thanks a lot coz da tolong pilihkan untok aku .
biase lahh , saya tak biase nak beli-beli kasot ni . slalu umie je yang belikan , aku tau pakai je ,,
tapi hari ni aku pegi sendiri *cehh berlagak konon . tapi umie terkejot aku beli kasot macam tu ,
belagak macam dah pandai pakai , teros nak tinggi je . lepas ni korang tunggu lah entry aku jatoh sebabkan wedges tersebot okay ! lagi best kalau jatoh tersembam bagaikan nangka busuk tuhh . dah terciom lantai bumi , haha .


act , hari ni aku last kat kl . esok nak balek hostel dahh , so aku ajak la si jantong hati aku ni pegi beli kasot tu , kitorang pegi timesquare je . mane mampu aku nak beli kat pavilion kan *takde kene-mengene langsong . pusing punye pusing , aku jumpe kedai . memang tengah ade sale , sukenye la tahap gaban . pegi kedai laen sumenye mahal , bukan ape bajet tak cukop nak beli yang ala ala berada ni . so jumpe kedai tu ade sale , beli due pasang RM 50 je . rembat la , ape lagi peluang depan mate kann ? dah dapat , kitorang pegi McDonald , makan makan . pastu tunggu monorail lagi , penat weyhh . tak larat nak jalan coz melantak banyak sangat , hahaha . dalam monorail aku jumpe ngan abang kiki , mamat yang ajar aku pasal snap snap gamba ni . da makin cute sejak ade awek skang , kan kan . ade plak cine , bangang plak tu . ala ala romantikk dalam mono , jumpe gf dalam mono macam tak penahh jumpe langsong . *hey darling , camtu la . pegang-pegang , tak hormat orang sekeliling langsong *emo , haha . then sampai rumah tak abes-abes try kasot baru , haha

*maaf la yee , sedikit gembira hari ni , dengan kehadiran kasot baru saya .

hafiz rahim , I LOVE YOU .



No comments:

Post a Comment