dear ein ,


lindy kurnia ,
my dear friend , i do miss you friend ;|
aku mintak maaf sangat if aku balek ni tak sempat nak jenguk kat sini .
ni tak bermakne aku taknak datang jumpe kau .
aku nak kau tau , aku rindu sangat kat kau .
aku rindu gelak tawa kau , aku rindu gurau gurau kau .
aku rindu sume pasal kau .
aku dah anggap kau macam abang aku , yang sangat penting dalam hidop aku .
tapi bile aku tau kau mule merajok sebab aku tak jumpe kau ,
aku mintak maaf sangat , aku tak sengaje .
mase aku kat sini terhad sangat ,
bile aku kena bahagi mase mase aku untuk family , boyfiee and kawan kawan .
aku harap kite takde masalah untok ni .
aku selalu dapat rase yang kite selalu jumpe , kau selalu ade dalam hati aku .
macam tu jugak sume membe yang laen .

i love you friend <3

aku takde pengganti untok kau dalam hidop aku :(

No comments:

Post a Comment