seramm

hemm , seram ke atau aku yang takot ?
aku sendiri tak tau .
semalam lepas makan , kitorang teros lepak kat bilek .
kitorang gelakk macam biase , huha sane huha sini
dalam agakagak pukol 12 lebih , dom kol surohh p tgok kan awek die .
die kate , mmb bilek die kene kacau .
aku dah seramm , bulo roma naekk bila denga orang kene kacau ni .
then , aku ajak kak iz and nurul pegi tgok , takottakot serius ka .
aku sampai mas kata takde ape , tapi aku suroh dorang tido bilek aku ja .
lagipon bilek aku ade due orang je .
malam semalam memang tak boleh tido heihh ,
aku dok terpikir , seramm ja .
aku golek kiri golek kanan , aku denga mas gayot ape suma .
baru nak terlelap , haisssh ade orang ketok tingkap , aduhh lemah semangat cek .
padahal tingkap tebukak , awat hang dok ketok . aku takot la
menggeletar satu badan ,
kenape la kene kacau .
rupenye , bende tu marah coz akak bilek mas bace yasin malam uh .
die tak sukee , sumee kene kacau .
tak nak dahh bende ni jadi lagi , jangan kacau kitorang .
niat datang sini nak blaja , bagi la kitorang tenteram kat sini .

No comments:

Post a Comment