MERDEKA ,

AND YEAHH
31 AUGUST 2010
dah 53 tahun malaysia merdeka .


here the story begins .


firstly , emm first time aku rasa macam seronok merdeka tahun ni . aku tak dengar "mat rempit" memekak tunjuk bagos kat sini . aku takde dengar cerita cerita yang melibatkan mat rempit excident ke ape ke . selalu timetime merdeka ni , dorang raja . haha , kat sini aman best . baru name merdeka kan !
mat rempit sialan , haha


secondly , aku bangon tido and check phone . wahh akak send something , rupa rupanya die nak bagitau akak sedare aku dah bersalin . die dapat anak perempuan . yeahh , KAU ANAK MERDEKA LA SAYANG ! congrats darl , cepat besaa k . nanti kite bolee pegi jalan jalan ngan kak min , kak hurin , dida , dania , jeena , nuris , iman , adam , and ikhwan kan kan ? hemm happy nye . sorry takde photo die , aku pon tak tengok die lagi . tak sabaa nak balek , tahun ni raya ngan due orang anak sedare baru .


p/s : thanks to noor hizwan for the cute frog . aku tido nyenyak la semalam . i love you friend , and thanks for being the bestfriend ever .

No comments:

Post a Comment