i never knew i needed ,



kalau boleh , aku nak bagitau semua apa yang aku rasa sekarang ni . aku nak sangat kau tau apa yang ada . even aku tau kau taknak tau siket pon . tapi aku tetap tunggu , sebab aku nak kau tau sangat . bende ni penting , maybe akan ada kene mengena pasal hati . kalau ikutkan hati sekarang ni aku datang lari kat kau and cerita semuanya . tapi sekarang semuanya dah takde makna . aku dah tak payah fikir nak bagitau apa kat kau . aku tau tak patut pon aku nak lari kat kau bagitau bende ni . sebab , aku sorang je yang rasa bende ni penting . tapi kau ? takde kepentingan pon bende ni . so aku dah buat keputusan , aku akan simpan semuanya . sampai masa , aku mesti jugak cerita kan ? and i hope so , i need the old you . i need you as my friend just like before . i do remember all the stories that we shared . and i promise you , i'll be here as long as you need me . and the last thing is , I DO LOVE YOU SO MUCH >

No comments:

Post a Comment