T_T


i know someday , you will miss me babe !
yeah , kau mesti renduu aku punya satu hari .
kau mesti rendu aku punye gelak besaa ni .
kau mesti rendu suare aku yang macam ape ni .
kau mesti rendu aku yang selalu pukul kau .
kau mesti rendu aku yang selalu buli kau .
kau mesti rendu aku yang selalu buat kau saket hati .
kau mesti rendu aku yang selalu buat badan kau saket .
kau mesti rendu aku yang selalu mencarut kat kau .
kau mesti rendu aku yang selalu cubit kau .
kau mesti rendu semua ni nanti kawan .

dan dalam tu jugak , aku selalu rendu kat kau .

sebab kau , selalu buat yang terbaik untuk aku .
kau selalu buat aku tersenyum .
kau jugak yang selalu buat aku gelak besaa kan .
kawan , aku rendu kau yang dulu sangat .
aku rendu kau call aku setiap masa .

tapi sekarang semua tu dah jarang .
bile aku text kau , kau kata bosan sebab aku reply pendek .
and bile aku reply panjang , kau mesti kata aku merepek .
hemm entah la kawan , kenapa kita macam ni , aku pon taktau .
kenapa kita tak macam dulu ?

??

No comments:

Post a Comment