hey you , my dear sweet blogger .

bermula cerita bila aku jadi follower dia ;) follower secara hendap . aku tak kenal dia , dia tak kenal aku . then tetiba dia masok add aku punya FB , mulanya macam biasa . sebabnya , kebanyakkan dorang yang meng-add dan di-add mesti sombong belaka . cuma hye , hello , thanks add , thanks app dan seterusnya lingkup . semata-mata sekadar menambah bilangan , memang hampeh . semata-mata akan dipandang HOT , friend list depa penuh .
tak macam aku , friend request lagi penuh dari friend list . bukan sombong , cuma tau depa semua penambah bilangan ja *haha

aku dia kenal macam biasa , pastu texting . mula rasa macam wahh cepatnya . aku bukan kenal dia , dia kasi num phone . dia kata aku berani text orang tak kenal , aku bukannya kesah . dia mau bunuh aku , mai lah . aku bunuh dia dulu *ahaha . dia panggil aku itu ini , macam kelakar tapi lepas tu aku rasa wah sweet ja hang ni .

haha , tak banyak lagi aku kenal pasal dia . tapi aku suka cara dia , penambah ceria ;)




No comments:

Post a Comment