rugby time

pertama kalinya , hari ni kita dapat hangout sekali . aku dengan classmates aku pegi tengok rugby *yeah , first time jugak ni . aku mana pernah tengok rugby ni . masa sekolah dulu , paling femes pon aku join bola baling & hoki ja . dorang semua aku taktau lah tapi rasanya sama ja macam aku . aku pergi rugby pon sebab classmates aku join team rugby kolej . and paling penting adanya lec aku *ahaha dia yang suruh kitorang semua datang . bagi support katanya ( katakata bangga ) tapi bukan selalu kan ?

aku bangon pagi *bump kejotkan . thanks kat kau yer :) kitorang dah janji nak pi lambat siket . mana lah boleh kitorang ni bangon awal . tidur pon dah lambat apa lagi comfirm lah terbabas punya even pakai alarm banyak mana sekalipon . so sampai sana ja , tumpuan hilang fokus entah kemana . kitorang hanya pandai ber-photo , takde makne nak bagi semangat apa semua *haha

so enjoy :) photo of us .



















then lepak-ing , tapi aku takde . hanya gambar sekadar hiasan , so thank you .
team kitorang menang , goodluck for tomorrow .

No comments:

Post a Comment