final examination


ohh gosh , final semakin hampir kawan-kawan . sudahkah anda bersedia untuk berperang ?
saya belum lagi , terkial-kial lagi ni *mcm menegakkan benang basah . haha betul ke weh ? rasanya salah . it's okay lah kawan-kawan , sekarang yg penting date dah nak dekat lah . aku takot weh . bukan takot apa , aku ni takot terjawab bukan-bukan sebab selalunya jawapan aku comfem merepek ja . aku melalut entah apa mencarut semua ada .

tapi paling best bila abie aku pesan , setiap exam dia mesti pesan benda yg sama .

"alin , jawab exam nanti baca soalan betol-betol , pastu baru jawab ,
jangan engat benda lain , bagi tumpuan ."

hah , part ni paling aku suka . aku suka tang dia bagi ceramah dari aku amek UPSR , PMR , SPM and sekarang ni final exam untuk sem satu ni . apa pun aku terima kasih jugak kat abie . walaupun setiap kali exam sama , tp dia tetap engat untuk engatkan aku buat yg terbaik . aku nampak separuh dari kegembiraan dia bila aku dok bising bagitau carry mark tinggi apa semua . bukan nak bangga and bagitau semua , tp aku rasa terharu sebab dapat tunjuk kat dia yg aku ni boleh . selama ni aku selalu hampakan abie & umie . SPM aku tak seberapa tp dorang tetap bagi semangat untuk aku study . so dah sampai masa aku tunjuk kat dorang yg aku ni tak selemah yg dorang sangkakan .

abie , umie , kakak & ayap . doakan alin untuk final ni okay . and doakan jugak alin dapat pointer tinggi , dapat mohon MARA and takda lah susahkan abie & umie sangat . tau tau ? alin buat yg terbaik untuk korang . berkat kan apa je yg alin buat selama ni . terima kasih :) saya sayang semua .

No comments:

Post a Comment