A THOUSAND

Counting days - 24 days more .
Fuhh tersangat lah tak sabar nak habeskan cuti ni . Dudok rumoh pon takde mende , amboii -_- Tapi dudok rumah pon bukan best mana . Nak hangout , kawan takde . Nak lepak , kawan takde . Haihh boring boring . Btw thanks to semua kawan kolej , my dear classmates and my dear sweet soulmate . Takde korang mesti lagi boring hidop aku kat rumah ni kan . Lagi-lagi kat classmates aku , sampai si meera edora ni buat group . Unik betol , nama group Terapi Kebosanan Tahap Infiniti :) Hehe cute je kan ^__^ Lagi lah dengan kawan yang giler-giler tu . Memang best lah . Hari-hari merapu je kat dalam Facebook . Dengan khabar angin kata nak close Facebook 15 march ni kan . Hee

To : Nurul , Minhalina , Bump , Meera , Aten , Yana , Ac & Kak faz .

Thanks giler ouh pasal group tu . Memang hilang bosan lah aku cakap kan . Dengan kepala giler-giler , merepek merapu . Dengan game Jangan Lupa Lirik kite tu kan . Haha nanti buat lagi derr .

And lagi satu , Thanks so much much much . Thanks sebab korang ada masa susah senang aku kat kuantan tu . Lagi-lagi masa aku down sesangat tu . I appreciated it Darling . Korang banyak bagi moral support untuk aku . And yes , sekarang aku dah bangon dari nightmare aku sendiri . Semua sebab support korang :)

Akak Iz & Stacy : Thanks jugak sayangss . Korang support dari belakang .

Farhan Jamal & Koci : Thanks kat korang , hey buat aku happy kan ? Suka-suka , ngee .

Korang semua yang terbaek . Trust me , we're forever darling ^__^



No comments:

Post a Comment