YESTERDAY

It's all about yesterday , webby + skype-ing with my bie . Hee ^_^
Act , boring giler takde buat ape kan , then bie ajak skype . Alolo jom jom

Die suruh aku senyum , layan je padahal aku tau dah die nak snap . Hee but die taktau yg aku pon snap die punya . Haha :DD

Ouh okay sekarang nak cerita lain pulak . Engat tak entry aku pasal driver bas tu ? Yang engat aku budak sekolah rendah tu ? Hee hee sekarang ada lagi sorang yang cakap macam tu . Semalam while aku tolong mak aku buat keje , ada lah makcik ni datang . Tetiba ja dia kata "Wah , pandai adek ni buat keje kan ? Sekolah darjah berapa ni ?" . Ouh my god , nak tau dok ape reaksi aku masa tu ? Haha aku teros gelak besar sampai tak engat dunia . Memang tak dapat control lah masa tu aku punya gelak . Then mak aku suruh diam , jangan kurang ajar . Okay shhh aku senyap but still tergelak tapi slow lah . Jaga hati orang tua tau , jangan lupa :) Mak aku jawab untuk aku "Dia dah dip lah kak ". Makcik tu betolbetol tak percaya , degil pulak makcik tu kan . Mak aku cakap betol tak tipu , umur dah sembilan belas . Tua dah kak , tapi badan je kecik . Nak buat macam mana kan . Makcik tu mintak maaf sangatsangat kat aku . Aku kata lah kat dia , relax lah makcik . Aku rasa muda je bile makcik cakap macam tu . Hahaha

Okay , sekarang aku nak pegi sambong gelak . K bye , lalalalala (Kara-Mister)

1 comment: