Assalamualaikum peeps :)

Okay firstly , lame kan aku tak update blog ni ? Hurmm sory lah eh korang yg rajen follow blog gedik pompuan ni . Btw aku dah masok study balek , almost one week . Hah pointer , agak mendukacitakan sebab tak dapat apa yg aku target . Al-maklum lah , jiwa and otak tak berapa nak sehat masa exam tu . But still Alhamdulillah , dapat jugak sambong sem 2 even aku terpakse repeat satu paper :) It's okay , at least subjek repeat tu favorite aku . Repeat banyak kali pon tak kesah , tp hope tak lah sebab sangkut semua subjek laen kan . Secondly , aku dok satu bilek lagi dengan budak lame but tak dapat dok kat bilek kesayangan . Dorang tak repair bocor tu lagi even dah sebulan kitorang holiday . DAMN >.<>



Sem ni dah ade azam baru :) Abaikan orang sekeliling exp someone tu . Lantak depa lah nak cakap aku sombong ke apa ke lepas ni . Aku ngan dunia aku ja , nampak aku senyum . Depa tegor aku jawab . Tol dak ? Tak payah nak mengharap lebih dari orang laen kan . And thousand thanks to Farith Hafeez , He reminds me to my own world ;)

That's all my dear peeps , gtg ade class petang ni :) Nanti update lagi

No comments:

Post a Comment