Assalamualaikum :)

Hey , korang sehad tak hari ni ? Sory dah bape hari ni tak update blog ni kan . And sorry jugak , post before ni macam menghampakan siket . Sekarang aku dah ada life aku and macam biasa "life must go on" hekhek . Takde kena-mengena kan cerita aku ? Huhu boringnye lah aku ni .

Okay nak cerita kat sini , aku dah ada family baru tau . Fuh fuhh cinta hati baru aww aww .

F family :)

Empat orang sahabat :) Sahabat eh bukan kawan . Itu penting :) Fila , Faten and Farlyana .

Haritu pegi makan , lepak sama-sama . Best sangat dengan korang :) Kita dah macam adek-beradek . Betol tak ? Betol tak ? Huhu happening sangat korang ni . Hope susah senang kita tetap sama-sama okay (!)

Keh keh , layan gamba lah eh .







Ni lah kitorang :) Happy go lucky . Thanks friends , love yaaa .

P/S : Bahagia .

No comments:

Post a Comment