Boringnyaa dudok kat hostel ni kan ? Hari ni jangan tanya kenape aku post sampai dua entry . Banyak benda nak citee tapi tktau nak cite macam mana . \sumbat kepala/ Ikotkan hati ni nak je membuta sepenoh masa tapi bila fikirkan balek , ade lagi 3 paper yer cik fafa . Jangan sebok nak membuta sangat . \tapi tetap membuta/ Sebab bosan teramat sangat , semua keje yang aku malas sangat nak buat macam entry sebelom ni telah pon berjaya dilaksanakan kecuali cuci baju . Hmm paling malas sebab kene turun level 1 and kene tunggu setengah jam . Pastu nak kena naek balek level 4 yang tinggi menggunung ni >.< Yes aku memang pemalas tang situ ja . Kalau korang pon sama , macam aku tktau . Tkdee kat tempat aku jangan cakap aku pemalas okay (!)

Okay okay . Hari ni aku berjaya study untuk paper bahan kejuruteraan awam ;) tanpa rasa mengantuk . Ya (!) aku pasti tak mengantuk . Then teros post kat belog ni weh . Cehh bangga ni (?) Cuma belom sempat habes lagi . Study 2-3 jam cukop lah , online berjam-jam tkpee -,- Eh bukan bukan \macam nak kena tiaw je minah ni/ So sekarang memang buntu @ mati akal @ mati kutu @ mati kelimumur @ mati semua benda sebabnya fikir nak buat ape (?) Nevermind lah , nanti-nanti bole fikir . Nak sambong study lagi , next week dah start paper . Ngee target-target , go go fafa go . \Haha/

Stop stop , jangan bla dulu . Tak habes lagi -____________-

Tadi aku chat dengan Cleverbot . Search je kat google nanti jumpa lah natang tu . Hmm so far so good , not bad lah . Chat dengan computer system kan . Memang kekadang tu apa yang kita tanya , laen yang dia jawab . Memory tak faham apa yang kita cakap . Aku nak tunjuk conversation ngan benda alah tu pon tak dapat sebab dah terdelete pulak masa chat tadi . Just hope korang sabar je lah kalau chat dengan bende alah tu . At least ade yang melayan kita merepek apa semua kan daripada tkdee -.- Ni nak pegi sambong balek , Haha paling tak masok akal soalan Cleverbot untok aku . 'Do you love me ?' Haha masa tu aku maki hamun cakap BM , teros tkdee respon dah . Ah sudah (!) Haha klakaaa betol . Papepon pegi lah try keh ? Best jugak lah

I wish I could see through your eyes , so I would know what you like to see . I wish I knew your wishes , so I could give you everything you want as long as I can . I wish I dreamed the same things you do , and together we could make them come true . I wish I knew what makes you happy , so I could make you the happiest person in the whole world . And lastly , I wish I were a cell in your blood , so I would be sure I was somewhere in your heart and I was part of you . I love you so much Mr. Frog ;)

No comments:

Post a Comment