#Dua puluh sembilan haribulan enam dua ribu sebelas

K didapati sekarang situasi aku sangat menghampakan . Aku bosan , bila bosan aku taktau nak buat apa . Bila aku taktau nak buat apa , aku mula lah meraung depan umie nak online . K aku tipu . Bila dah dapat online , dah dapat tengok siapa yg hijau ataupun bulan . Aku tetap bosan . K itu inisiatif aku yg pertama . Kedua kalau aku bosan , aku makan . Bila dah makan , almaklumlah aku ni badan kecik tangki besar . Bila dah makan banyak , part paling aku tak suka sekali tang perot . Memang dah komfem-komfem buncet punya *macam mana lah encik katak suka .

Macam mana nak hilangkan bosan ? -______-'

So disebabkan taktau nak buat apa ni , mai mai lah dekat sini aku nak kongsi-kongsi .

Ways to keep relationship working :)

- Love each other
- Don't lie
- Keep communicaton
- Stay sweet
- Forgive and forget
- Never talk about the past
- Never say it's okay even when it's not
- If you say sorry , mean it
- Don't compare your past with your present
- Beware of his/her feelings
- Don't be the perfect one but being the right one .

# Tujuh hari lagi :)
.

2 comments:

  1. persoalannye,siapakah encik katak?keh3 :P

    ReplyDelete
  2. haha encik katak tu buah hati faa :)

    ReplyDelete