Everything was fine just because of you .

Assalamualaikum .

Hari ni officially aku nak buat something . Program sahsiah diri untuk engat balek memori aku dengan kau yang dah lama-lama tu . Tapi bukan aku lupa or tak engat okay sayangg (!) Cuma taknak lupa siket pon pasal kau . Sebabnya kau lah memori aku yang paling bestt tak terhingga . Kau lah yang paling manis macam gula-gula kapas , yang masam-masam macam jeruk basi , yang pahit macam buah pelam belom sempat masak tu . Semuanya kau (!) Kau datang masa tu kertas lukisan aku kosong je , aku tktauu nak lukis apa --' Lepas kau ada , warna-warni kertas tu kau buat . Sweet sangat dapat jumpe dengan kau .

Masa mula-mula kau ni macam stalker , kau nampak apa aku buat tapi aku tak kenal pon kau sapa (?) Aku tak rasa pelik siket pon . Macam ada magnet yang buat aku reply text kau tapi kalau otp , aku selalu maki kau sampai kau cop aku ni 'mulot longkang' . Hari-hari kau call , hari-hari jugak lah aku mencarut dengan kau tapi kau siket pon tak muak . Engat lagi minggu physics and maths ? Hari tu aku datang lambat and kau pon sama sebab kau tertinggal bas . Okay time tu aku tak kenal pon lagi rupa kau macam mana . Lepas dari tu baru aku kenal rupa kau :) Hee

Our first met , bulan puase pon mase tu . Kita pegi berbuka sama , kelakar sebab kita jalan pusing-pusing sampai expo kat terminal and patah balek . Semua sebab tkdee keje sangat . Kau belikan patung katak :) Sebab aku suka katak , since then aku start panggil kau Mr. Frog senyap-senyap .

Kau laen dari yang laen . Susah nak tafsir kau sebenarnya . Aku mintak dapat faham kau , siket-siket aku faham kau cuma belom semua lagi . Since tu jugak , entah kenapa aku rasa suka kat kau sangat . Aku tak nampak orang laen selain kau . Even ramai lagi student yang rapat dengan aku , tetap aku nampak kau sorang .

Something special sangat yang ada dekat kau .

Perangai kau , bahasa kau , cara kau , pendirian kau , telatah kau , semuanya special untok aku .

Sampai satu masa , aku tutop pintu hati ni just untok kau . Even ada yang laen cuba ganti kau , they was totally different . There's no one just like you . Cukop beza yang laen dengan kau .

Since kau ada dengan aku , dunia aku ceria plus-plus terang . Syukur Alhamdulillah kau yang aku kenal . Kau bukak pintu ni then kau tutop , biar jangan ada sorang pon yang masok ganti kau .

Aku taknak tulis semua pasal kau , sebabnya semua ada dalam hati ni . Rahsia kite berdua :) Ni cerita kita .

Tapi sayangg , semua text message kau dari first day kita kenal semuanya hilang . Memory phone aku memang dengki sangat :'( Hope tak hilang dari engatan je .

Dear Noor Hizwan , semua ni bukan semata-mata aku buat untok cerita kat orang . Ni semua ikhlas bukan untok menunjuk . Sayangg aku kat kau , rasanya Allah je yang tau . Apa pon yang jadi , trust me tu semua dugaan untok kita . Aku engat semua pesan kau "Baek buruk kau dengan aku , yang penting jujur ." Insya-Allah aku jaga semua ni baek-baek , engkau sampai aku mati and tkdee ganti . Amin :')

" Even if I lost my mind someday , I pray to God now that I won't lost you . I love you so much ."


No comments:

Post a Comment