I'm done ,

Hai semua .

Assalamualaikum , salam sejahtera , salam satu malaysia . Aiseh macam boria pulak kan ? Hehe . Okay okay , meh sini meh aku nak cerita . Malam ni last aku kat rumah . Sedih ada . Happy pon ada . Mana satu nak tau dulu . Cepat bagitau nak yg mana . So firstly , aku bagitau yg sedih dulu lah eh . Alang-alang dah tertulis yg sedih tu kan . Sedih tu memang sedih sebabnya kena tinggalkan family , rumah , katil kesayangan and kuceng ganas aku tu . Hmm tapi oleh kerana nak pandai , ecehh gitu pulak kan . Terpaksa lah balek kuantan , kalau tak nak jadi apa . Mesti nak jadi orang punya kan ?

And yg happy pulak , semestinya tak sabar nak jumpa encik katak kesayangan . Dah lama tak tengok muka dia . Dah gemok ke , kurus ke , handsome ke tak ? Hehe . Macam mana pon dia tetap jugak aku nak jumpa . Jealous ? Tekan pangkah kaler merah belah kanan atas , sekarang jangan tunggu lama . Nanti rosak belog ni kena muntah . Haha . And lagi satu dapat jumpa kengkawan . Huhu .

And and and , start sem ni aku dah bergelar penyewa rumah . Wahh kenapa lah bangga sangat ni ? Haihh -,- tp papepon sekarang takot nak amek result . Ngee

And more thing , setelah sekian lama wujudnya Belekberi kat malaysia ni . Baru sekarang aku addicted gila ngan natang ni . Fuhh , hope nanti dapat lah . Lagipon baru je beri phone baru , pastu nak lagi . Pokai lah bapak den -,- Koyak rabak

Makesure dapat jugak nanti . Dah malam pon , nak tido . Penat packing barang apa semua . Kbyee

No comments:

Post a Comment