# only sistaa ever

Hye semua .

Setelah sekian lama aku tak jumpa dengan dia . And yesterday , dapat jugak aku jumpa satu-satunya adek angkat girl aku . Echa Razali :)

Mula-mula engat nak hangout dengan Jannah . Dia ajak pegi temankan bf kesayangan dia pegi buat show depan pavi nuh hah . Tapi tau lah , confirmation pon takde dengan dia . So ade decide ajak adek angkat aku ni hah . Lamaa jugak tak jumpa dia , lebih kurang setahun jugak lah tak jumpa dia ni . So semalam dapat lepak sama and shoot sama-sama lagi . Ngee




Kitorang memang sangat gila . Nama pon adek dengan kakak kan ? Hee and lagi satu semalam jumpa dengan abg angkat aku jugak dekat pavi . Dia ajak lepak sama , tp aku cakap kat encik katak kuaa dengan echa je . So tak lepak sangat lah dengan dia . Jumpe die kejap je , tu pon sebab dah nak balek . Almaklumlah , perempuan mana bole balek lambat kan kan kan ? So gerak awal , tp macam biasa lah jalan jem apa semua bas lagi . Memang lambat lah jugak sampai rumah . Tp papepon , dapat lepak dengan echa . Iloveeyou adek .

Risau jugak time tunggu bas semalam -,- Teringat india simbah acid tu . Sentap tau (!) Ergh seram

# Tiga hari lagi . Wait for me Encik Katak . Wait for me Kuantan . Wait for me result -,- Wish me luck

No comments:

Post a Comment