Hi . 


Entry kali takde pape yang menarik untuk dikongsi bersama . Cuma cuma cuma , nak bagitau yang Aku Dah Pon Tengok Ombak Rindu . Phewwitt :*


Seriously aku cakap cerita tu awesome gila . Caya lah boleh ada cerita macam tu . And you know what , aku takde sampai menangis layan cerita tu tapi terharu tengok Aaron Aziz menangis . Yelah bukan selalu dapat tengok . And I'm wondering , still ada ke lelaki harapan macam tu . I hope so . Mintak² ada lah lelaki macam tu . *Encik Katak boleh jadi macam tu kan ? :\ Baideweeyy thanks to Faten and Faten Farhanah sebab sudi datang dari Shah Alam semata-mata nak join tengok cerita tu . Jauh tu tapi apa pon tetap berbaloi . Cerita tu tak menghampakan , ececehh gitu sekali .


__________________________________________________________________


A few more days - Nak balik kuantan . Mood tu biasa lah , tak sabar mesti ada . Tapi macam mana lah result nanti . Harap² Alhamdulillah yang terbaik . Amin .


__________________________________________________________________


Mostly aku nak mintak maaf sebab jarang update belog ni . Bukan apa . Masa selalu tak menyebelahi aku . Setiap kali ada idea datang , setiap kali tu jugak lah aku bukan dekat depan lappy ni . Bila 24/7 menghadap , buntu yang teramat sangat . Fikiran pon sangat lah terganggu masa² cuti ni . Serabut sangat sampai stuck wayar² dalam otak aku ni . And aku terjumpa satu ayat dari friend fb aku iaitu BicaraSamaAwan .


' Jadikan aku airport dihati kau dalam landasan setiap pelabuhan kau ' - BSA 


Ayat mudah dilafaz tapi sikit² aku tersedar ada banyak maksud dalam ayat pendek ni . Alhamdulillah , penulis tu bagi aku pinjam ayat ni . So aku pon gunakan sebaik mungkin . Bukan untuk jadi peniru ataupun pencurik . Tapi aku sendiri dah mintak kebenaran dari dia and dia bagi aku share kan ayat ni . 


Apa pon , thanks korang jadi nadi untuk aku terus tulis belog ni walaupun ada banyak kekurangan . Sikit demi sedikit aku cuba perbaiki kekurangan tu . And terharu jugak bila ada yang tanya kenapa tak update . Ingatkan takde siapa peduli , rupa² nya ada . Thanks sesangat sebab sudi baca entry²   yang tak seberapa dari aku ni . 




.

No comments:

Post a Comment