Hari hari taktau nak kata apa

Happy Holidead yeah .

Nak tau kenapa ? Sebab memang rasanya macam nak mati . Eh before tu , ada lagi ke gerangan-gerangan yang baca blog ni . Takde rasanya and hujung post ni nanti gua bagitau ya . Firstly , si assignment ni tak pernah nak amankan dunia cuti . Yang bernasib baik tu tersangat baik pulak nasib dengan takdenya assignment kan . Kalau yang senasib dengan aku ni , wah sakit otak . Ada assignment bersyarat pulak , apa ke namanya assignment lettew . Bengkak kepala dibuatnya . Tiga minggu habis kat rumah je ni , kenapa lah kolej lampi pi bagi pinjam sana sini hostel kitorang (padahal tak duduk hostel) . Baru je ada mood belajar tapi dua minggu je pastu datang balik demam cuti . Nasib lah kalau gua malas attend class lepas ni .

Itu cerita class and kolej , tapi lantak lah . Yang nak dijadikan ceritanya adalah , dah berzaman kan aku tak hapdet blog ni . Kan kan kan ? Semestinya takde dah yang nak baca kan . Aku pun sebenarnya takde hati nak luah perasaan dalam blog ni lagi . Seumur hidup aku sebelum ni , aku tak pernah ada diary . Lately ni , aku dah buat satu buku and aku cerita dengan dia je . Private se-private private-nya jadi , kalau cerita kat sini orang tau and bila orang tau kata aku kepoh . Bila dah jadi kepoh , confirm-confirm ada lah suara asing cakap gua ni annoying nak mampus . Itu ini nak cerita kat sini kan . So untuk tu , gua mintak ampun mintak maaf even raya lambat lagi nak sampai . Habiskan puasa dulu biar penuh .

Dengan ini , nantikan last entry selamat tinggal akan datang dari gua okay . Gua nak delete accout ni . Gua jadi sedih baca older post dulu . Tak sangka bermacam jenis memory dah datang . Alhamdulillah :) Happy sedih masam muncung geram semua ada . Sebelum last entry tu , gua fikir-fikirkan lah yang terbaik untuk blog ni . Sayang sebenarnya tapi sayang lagi readers blog ni , kesian tunggu tapi bersawang . Masuk terbatuk-batuk .

Maaf ya :)

Lots of  Love  
Fafa :)

No comments:

Post a Comment