the cover ,


hell yeh , ni laa cover untuk cuidarlensa photography . ngeh ngehh , gedik plak nak send entry macam ni . dah la macam pelik je kan , tapi ni je laa . janji aku update , tak pon suka hati aku la . blog pon aku punye kan , haa . emm , hari ni je dah 8 SYAWAL . sekejap je kan , dah lapan hari . rase macam baru semalam start puasa ohh . pejam celik pejam celik pejam tak celik celik , dah hari raya ke lapan . tapi yang pasti dan alhamdulillah , aku still celik lagi untuk keindahan dunia ni . aku berpeluang lagi beraya . amin syukur sangat , tapi sedih duet raya tak banyak macam dulu . kenape la aku ni tak pejam celik dan still kecik lagi . mesti best punye , tak besaa . pastu teros dapat duet raya banyak banyak . *haha aku dah start nak merepek . tapi syukur dapat beraya , tu pon dah cukop bagos tau kawan . ade family nak beraya , tak dapat duet raya pon takpe . ade orang beraya langsong takde family , takde harte bende ape sume . lagi sedih dorang kan ? so faham faham la , bersyukur la korang even tak dapat duet raya .

No comments:

Post a Comment