everything will be okay soon ,

ohh my god ,
kenapa lah aku macam ni ? mana pegi semangat aku , fa kau sendiri cakap kau bole hidop even takde insan yang digelar lelaki dalam hidop kau . mana pegi semua tu hah ? kau dah tak macam dulu faa , kenapa kau lain sangat ni ?

shit ! ni masalah aku , aku sendiri menyampah . aku tak tetap pendirian . kenapa nak lagi bergantung dengan orang lain ? kau pandai cakap je selama ni , tapi kau tak tunjuk . kau sendiri tengok apa dah jadi sekarang kan ?

faa please ! WAKE UP and WAKE UP .

kau tanam dalam diri kau , bende ni semua takde apa . ni semua yang rosakkan kau . bende ni yang buat kau jadi macam ni . and engat fa , bende ni yang runtuhkan semangat kau selama ni . bende ni jugak yang buat kau jadi pemalas and semua semua tu . and engat fa , bende ni memang tak bole lari dari kita tapi kita bole tahan dari jadi musuh diri kita . satu hari nanti bende ni mesti datang lagi and time tu , its a real one .

faa , be strong . everything will be okay soon , and now go on with your study . go on , make someone proud of you . they're is your family , and wake up faa !

No comments:

Post a Comment