si lapanbelastahun :)


SELAMAT HARI LAHIR KE LAPANBELAS :)

happy birthday to me , happy birthday to me
happy birthday to fafa yazid , happy birthday to me <3>

thanks kat mr. frog , last pon takpe lah . maybe sebab kau rasa yang last sekali boleh buat aku engat kot . papepon thanks , hey kau senyum lebar kat aku hari ni . aku sukasuka , happy kau senyum lebar macam tu and aku wish kau pon happy and free dari semua problem kau . and kita boleh macam dulu kan ? i hope so

emm hari ni ade perjumpaan ptptn , so dah settle and semua berjalan lancar . takde sebarang masalah mungkin . hope pinjaman pon dapat , ringankan beban *haha . just tadi rush siket lah sebab takde surat pengesahan subjek pengukuhan . so pegi ambek kat HEP . masa nak ambek tu , terjumpe pulak mamat sepit tu . aku buat bodo je lah , pastu die boleh pulak bantai nyanyi lagu birthday kat situ . haha kelakar kau , thanks okay susahsusah je nak nyanyi apa semua .

so , happy bornday girl . stay strong :) wish me luck god , alhamdulillah . lapanbelastahun kurniaan allah .

No comments:

Post a Comment