love you junior

junior tenga tak sehad sekarang , hope cepat sehad eh musuh ketatku . rendu dah ngan junior , padahal baru last week gadoh ngan kau kan gendot . gamba ni pon tunjuk kau geram kat aku . kau nak kuaa tapi aku tak bagi . pastu bole plak nak snap muka kau yang tembam tu kan . mesti kau saket hati kan ngan aku ? komfem punya lah , kalau kau bole cakap macam manusia mesti kau dah maki aku .

tension jugak lah dapat tau kau tak sehad and kene masok wad . haihh dah macam manusia kau ni . masok wad segala bagai . tapi papepon , kau jangan lah nak gedik sangat tunjuk perasaan . kitorang sayang ang sebab tu tak kasi ang kuaa selalu . ade sebab , nanti kucing laen gadoh ngan ang sape nak back-up ang ? mesti ang kalot sebab ang tak penah gadoh kan . pastu mesti gelabah sampai lari tak cukop tanah .

pastu ang ni sengal sangat . kalau dapat kuaa , semua kucing betina ang nak kejar . ang tak kesian ka kat dorang tu ? penat tautak nak lari dari ang . semua kucing betina tu engat ang gilee , dapat ja kuaa ang kejar dorang . haha kelakar aku tengok ang kejar puteh hari tu . semua tempat dia pegi nak lari dari ang . puteh gangster tu pon boleh takot ngan ang tau .

haihh pape pon , aku doa ang cepat sehad okay . amin

No comments:

Post a Comment