25 DISEMBER 2010

hye semua readers ;) fafa come back , ahaha macam dah lame sangat tak update tu kan *ish

semalam aku hang out pavilion . aku engat tak ramai mana lah kan , aku mati-mati engat dorang nak lepak rumah je sebab malam tu mesti dorang dah penat celebrate HARI NATAL kan . rupanya tak , makin ramai pulak . lagi-lagi depan entrance bukit bintang , oii oii kita kan melayu dok sebok nak sambot apa kejadahnya . tumpang gembira je cukup lah , haihh =,=' tak faham kan . eh 25 disember 2010 , genap 4 tahun kan TSUNAMI ? al-Fatihah untuk semua yg umat Islam yg terkorban . tp perasan tak , makin ramai anak melayu yg sebok nak sambut kan kan ? pelik dengan diorang , satu malaysia pon jangan lah sampai nak ikot sangat adat barat tu . ish ish

dalam pukol 3 lebih aku dah sampai BB , then text fartt and die still dalam bas otw to KLCC . so aku jalan-jalan dulu kat sungei wang , carik barang siket tp tak jumpe pulak . pastu baru aku teringat yg pakcik kesayangan aku tu kata nak hang out . aku text lah die then met die kat kitaro , rendunyaa kat kau pakcik ein HEHE :) tp dapat lepak kejap je sebab fartt dah sampai pavi . otw nak pegi pavi aku singgah lah maybank dulu just nak cocok duet , eh eh saya nampak orang tersayang lagi . sape sape ? hah si zhafri , sape lagi kan :D aku panggil but die buat taktau je , last aku buat lah bunyik-bunyik tikus tu HAHA baru dia nak pandang . aku engat dia sorang , rupanya dengan tutt ? hafiz rahim lah , aku terkejot lagi . dorang temankan aku jalan sampai pavi and jumpe fartt . aku ajak tengok tron sekali but dorang kata taknak kacau aku dating . awak salah lah sayang oi , kawan je tu .

finally sampai GOLDEN SCREEN CINEMA :) oi oi ramainya orang weh . pening pening @.@ beratur apa semua pastu sampai kaunter . yess pilih TRON LEGACY , tp tp ada seat depan je ( mendongak habes nanti ) so cancel cancel se cancel nya lah cerita tu . nak tengok gulliver & hantu mak limah tp start lambat . midnight je tinggal , adoi pening kepala . at last , dah discuss discuss apa semua kitorang pilih nak tengok cerita tu . apa apa ?

AKU MASIH DARA !

ish cerita ni memang makan dalam lah senang cerita , aku terasa lah jugak . tp kalau pompuan yg macam dalam cerita ni mesti lagi terasa punya . tengok jangan tak tengok yer . dah habes cerita , abie pon dah kol tanya kat mana . so aku balek je lah , nanti lambat kene marah pulak kan . enjoy giler semalam bersama fartt and syanz . thanks aww korang . nak jugak hang out dengan aku kan .

p/s : next episode , TRON LEGACY :)




No comments:

Post a Comment