putus - melda ahmad

aku duduk sendirian di kamar ku ,
menangis kesepian kerna mu ,
kau tinggalkan aku ,
kau cari yang lain , tergamak mu merobek hatiku .

tapi setelah kau pergi aku ,
mendapat lebih darimu ,
dia hargai aku , dia sayangi ,
lebih dari padamu .
aku ingin kau tahu betapa ku gembira ,
tidak lagi bersamamu ,
namun pastinya nanti kau akan sedari ,
yang kau perlu cintaku .

dulu aku selalu nyanyi lagu ni , even tengah happy . at last , aku tak sangka jalan cerita aku sendiri macam ni . kekadang aku rasa kelakar jugak . Mr. Frog dah tinggalkan aku and pilih pompuan tu . aku dah okay , aku relakan biarkan dia dengan pompuan tu sebab aku tau dia dah lama suka pompuan tu .

aku engat lagi kau cakap Mr. Frog ,
"kalau aku dapat num dia (pompuan tu) , aku tak dapat nak couple dengan kau faa ."

yes , aku engat kau cakap camtu and aku tak kesah dah sekarang . goodluck lah untuk kau kawan .

2 comments:

  1. mendalam btul mksd lagu tu r8 .
    so , just chill dear .
    u'll get more better than him .
    one day , he will realized it :)

    ReplyDelete
  2. hehe , act i tak kesah die pilih that girl .
    but i rasa untung coz still dapat tengok die happy .
    maybe this is the best way .

    ReplyDelete