=='

aku just dapat berfikir , bila aku akan dapat kenal balik kau yang dulu ?

sekarang kau datang balik , tapi bukan dengan diri kau yang aku kenal dulu . kau dah lain , entah . tak dapat nak cakap macam mana sebab ternyata lain . kau dah pandai emo dengan aku . kau dah pandai touching dengan aku . and yang paling penting setiap apa yang aku cakap mesti kene cop GEDIK . hey what's up ? aku still yang dulu tapi kau yang berubah . mungkin aku kasar bercakap and kau culture shock bila kenal dengan perempuan yang lemah lembut tu kan ? agak ah kot , kan kan ? but memang kau lain . apa aku cakap kau kata aku memerli . adoi , susah kan kalau dah jadi macam ni ? bila kita nak okay ? terok betol fitnah orang sampai jadi macam ni . and paling terok kau sendiri yang tak percaya aku . kau dah macam biskot chocolate lemau yang sekejap ada sekajap takda . sampai aku sendiri pon tawar hati nak carik kau . mintak maaf yer , but still i love you .

No comments:

Post a Comment