keterlampauan .

study week sudah bermula lah . amboi , enak sedap dapat bangon lambat and tak payah pegi class . perangai dah semakin hampeh sebab langsung tak study kalau dah takda class ni . apa nak jadi lah ? assignment pon takda , so kami pon banyak lepak ja . ada class dah habis , so attendance pon tak amek dah . just class penting je lah terpaksa ada . nak buat macam mana kan , ada kebaikan untuk tambah carry marks yang tak seberapa ni .

this week memang letih sangat . dah dua hari class berturut-turut dari pagi sampai malam . nak taknak kena pi jugak , coz ade test and quiz yang tak buat lagi . it's okay coz aku and kengkawan dah buat yang terbaik . full marks untuk trigonometri , aww :) suka sesangat , coz tak sangka yang aku boleh dapat markah macam tu . hasil usaha study dengan kengkawan , kita dapat apa yang kita nak . yang penting usaha sendiri , kan kan ? dan cuba jangan terlalu bergantung dengan orang lain . sesungguhnya , tak baik untuk diri sendiri *haha

so lepas ni aku kena usaha lagi untuk subjek yang lain . usaha untuk hubungan etnik , dah hampeh sangat aku dengan subjek tu . mana tak , tiga class je yang aku pegi . yang lain semua tak sebab situasi tak memahami membelenggu pelusuk otak aku ni . i don't know sepatah haram *kata kau . boleh putus sarafsaraf tunjang nak fikir he tu . macam mana lah final nanti kan faa ? apa lah jawapan yang kau nak letak ? jangan nanti kau buat macam kertas bungkus sudah lah . paling takot kalau fail ==' takkan aku nak menghadap muka lec tu lagi ? ya allah , kau je tau betapa boring-nye aku dalam class tu . taubat aku taknak repeat paper tu . sampai sem enam pon aku rasa tak habes . agakagak aku lah , sejarah lagi best dari hubungan etnik ni . coz he lebih kat politik , aku tak minat lah kat politik ni .

studystudy jugak , ada pulak final projek untuk kaunselor siswa kan ? haihh =.= makin berat bahu yang memikul . lagi busy nak final , busy pulak nak ada kem lah ceramah lah . okay lagi sebab sehari ja , beban sangat bila ada final projek kepimpinan sem satu . kenapa kitorang terlibat sama ni ? buat projek macam kitorang tak boleh ka ? sendiri ja pegi . program mentor and mentee , kalau sem satu ja takpa . ni semua sekali sampai sem enam . termasuk pulak yang terlebih extend sampai sem lapan and sembilan tu . berdarah telinga ni bila dengar punya ramai yang join . dorang semua dah lah sombong belaka , macam mana lah nanti masa program tu ? malu aku nak join game apa semua . nak over siket pon tak boleh nanti , sat g kena kutuk matimati punya .

tapi apa pon , goodluck lah yeh kengkawan semua untuk final ni . wish you all the best , study hard study smart . jangan banyak main , and please engatkan aku jangan banyak online . nak final dah ni , he tak study lagi :)

No comments:

Post a Comment