LOVE IS A SERIOUS MENTAL DISEASE .

" love is something that we can't lie , the more you hide the more you will get hurt ."

memang betul pun , memang kita akan sakit mental kalau dikaitkan dengan CINTA . kekadang kita tak faham apa tu cinta . kita pon main sapu je relationship dengan seseorang tu . langsung tak fikir apa-apa , yang penting tak malu dengan kawan-kawan and lagi penting rasa bangga tu . bangga dengan semua orang yang kita ni ada yang punya , maksudnya ada kekasih . tak fikir baik buruk orang tu , ikhlas ke orang tu . semua tu tak sebab dah dilamun cinta kan *ahaha

kenapa tetiba hari ni terasa nak post pasal cinta ni ? terasa macam jiwang lah pulak .

okay , act aku pon dalam dilema and masalah yang sama . kenapa setiap kali kita sayang orang tu , kita mesti sakit hati ? tu semua sebab kita tak kenal hati budi orang tu . kalau kita kenal dia sepenuhnya , mesti kita tau baik buruk dia. apa kelebihan and kekurangan dia . betol tak ? tapi tak salah kalau nak mencuba asalkan tak makan diri sendiri . nanti kita jugak yang susah . lama-lama makan hati , kan parah namanya tu . susah sampai ke tua nanti *kesitu pulak .

jadi sesiapa yang dah berpunya tu , sabar lah menghadapi hari-hari sukar . tak lama je lagi tu clash lah *haha batu api sangat aku ni . mentang-mentang lah tak happy ber-couple . cabaran dunia kan , sabar je lah . kita taktau nasib akan datang , cabaran yang kat depan tu tengah tunggu . benda kecik macam ni takkan tak boleh settle kan ? apa-apa pun study dulu bagi habis *engat pesan mak ayah anda di rumah .

" True love is like a ghost , which everybody talks about and a few have seen ."

" Life is not a problem to be solved , but a reality to be experienced ."

good luck untuk semua yang tengah ber-cinta kat luar sana . jangan lah sakit kan hati diri masing-masing .

" Gajah depan mata kita tak nampak , semut yang lemas dalam laut kita nampak ."
haha , queto sendiri pulak . macam karam singh pulak dah :D


fafa yazid

No comments:

Post a Comment