DULU

Boleh aku kenal kau yang dulu ? Boleh aku kawan dengan kau yang dulu ?
Boleh aku banyak cakap dengan kau yang dulu ? Boleh aku merepek giler babi dengan kau yang dulu ?
Boleh aku dengar kau mencarut macam dulu ? Boleh aku gelak besar depan kau yang dulu ?
Boleh aku gadoh masa makan dengan kau yang dulu ?
Boleh aku keluar dengan kau yang dulu ? Boleh aku tengok muka kecewa kau yang dulu ?
Boleh aku tepok dahi kau yang dulu ? Boleh aku saketkan hati kau yang dulu ?
Boleh aku cakar kau yang dulu ? Boleh aku tarik rambot kau yang dulu ?

And the important thing is , Can I love the old you just like before ?




='( I need you now , Yes I need you .

But they told me to forget you . How am i supposed to do that dear ? You leave everything , so that I won't forget you . It's okay if I don't have you , as long as I still love you and saw you happy . Everything will be okay soon . Huh =,=' Don't worry , aku tak kacau life engkau dah . I promise you , trust me . But I'll be there when you need me :D

No comments:

Post a Comment