MOVIE

TRON LEGACY - KLCC - 6 JANUARY 2010



Okay , disini bermula cerita ^___^ Act dah janji lama dah dengan si F ni . Masa Christmas lagi dah nak tengok cerita ni malah awal lagi dari tu tapi naseb ja tak berapa nak baek . Seat penuh pulak kan , tu yang tengok Aku Masih Dara :DD So dah punya lah lama baru hari ni dapat tengok movie ni . Dah nak habes tayang dah pon , tapi lagi malang tak dapat tengok yang 3D (sedih kot) Tapi takpe lah , at least dapat tengok and dia dapat tunaikan janji nak belanja kan . Gerak lambat siket dari rumah sebab malas nak tunggu dia lamalama kat sana . Dia pon kene tunggu adek balek sekolah apa semua :) abang yg baek , HAHA then dia kata die otw . Aku start lah kelam kabot sebab tak siap lagi oi pakai tudung (tenga online) Siapsiap apa semua pastu gerak . Dia dah janji nak amek aku kat pavi , so kene tunggu jugak dia kat situ . Naseb tak lama , kalau tak baru nak marah :D Jalan teros pegi KLCC , sampai je gadoh lagi nak tengok cerita apa . Lastlast engat pon nak belanja TRON . Hari ni awal tengok movie tak macam hari tu , kene balek lambat . Dah habes tu , aku teros gerak nak balek sebab sayangg aku yang datang amek (Jannah) terpaksa lah balek awal . Tak dapat nak lepak lama dengan dia . So nak pujuk dia jumpe kawan aku pon punya lah susah , ish ngade betol . But jumpe jugak HEHE

P/S : Thanks to Si F sebab belanja Tron Legacy hari ni . Best lepak dengan kau :) And jangan tido lagi time tengok movie . Because aku akan kacau kau sampai bangon .

No comments:

Post a Comment