the best i have

Assalamualaikum :)

Hee post kali ni special siket , sebab ada kena-mengena dengan someone ni yang aku sayang sangat-sangat . Aku kenal dia lama dah , dari first day register kolej lagi . Pagi masa register tu aku dah nampak dia sebab dia kat sebelah aku . Aku senyum kat dia , and dia senyum balek kat aku . Pastu sampai kat kaunter tajaan , aku jumpa dia lagi . Masa tu dia ada dengan ayah dia . Aku menyelit dengan ayah aku kat sebelah dia . Yess kitorang jumpa lagi . *mcm ade jodoh pulak kan ? . Lepas tu dia pon bla dari situ , tinggal lah aku dengan ayah aku sebok dengan pinjaman sebab nak settle hari tu jugak . Ayah aku malas dah nak datang Kuantan lagi .

Teett tuutt teett =,= Aku pon ready dah nak pegi daftar hostel pulak . Then daftar punya daftar , hantar barang naik atas . Tuuttt tanpa disangka , ada dia NURUL MARLYANA HISHAMUDIN :) And dia satu bilik dengan aku . Kita ada jodoh kan mak ? Hek hek , tak sangka gile lah masa tu .

Alhamdulillah sebab aku dapat kenal dengan dia . Aku sayang kau sangat ouh mak . Kau selalu ada masa aku susah senang . Kau selalu tolong aku buat assg , even kita suka gadoh-gadoh time buat keje kan . Tapi tu semua biasa lah kan . Sape je yg tak gadoh kan ? Hee

Finnally , you're the best i ever had NURUL MARLYANA :)

I LOVE YOU . Thanks for being a good one dear . You may be the whole world for me after my family .

I pray for our relationship . Don't ever leave me , okay ? Promise me :')

p/s : Tak lupa jugak untuk yg lain . Aten , min , yana , meera , bump , ac , adli , zack , kak iz & stacy .

No comments:

Post a Comment