Entah pape

Assalamualaikum :)

Okay first of all , aku nak mintak maaf bebanyak sebab entry kali more to saket hati and benci-benci kat orang . Aku pon taktau kenapa , sekarang ni ramai betol yg aku benci . Ee eee geram pon ade jugak , entah lah memang taktau nak cakap macam mana dah ni . Haihh =.=

Dah semestinya mamat yg panggil aku 'Minah Taik' tu . Eee entah pape mamat kampong tu . Aku rasa mcm nak hempuk je kepala dia kat dinding kolej tu . Aku taktau kenapa dia tak puas hati sangat . Ouh success sangat lah mission kau bila tengok ex aku break dengan pompuan tu . Ahakss konon-konon macam kau lah yg buat dorang-dorang tu break . Sama lah macam aku dulu cerita sekarang ni . Kau je perasan lebih , annoying gile kau mamat . Buat lawak pon ade jugak , siap panggil aku minah taik lagi . Kahkahkah , nak kata takde otak =.= entah lah ade aku rasa . Just you don't know how to use it and don't know how to appreciate your life :) Fucking funny . Shitt , pffttt

[ Benci benci benci ]
Kalau tak puas hati sangat cakap je lah . Ni tak , nak success mission bagai -_- Erghh geli

Before nak panggil aku with 'Minah Taik' , fikir dulu lah sape yg taik sangat tu kan ? Kau ke aku ?


No comments:

Post a Comment