new

Assalamualaikum :)

Sekian lama dah aku saket hati tengok objek biru 24 jam kan ? See lah perubahan baru , even still lagi warna biru tapi ade lah jugak corak yang buat aku jadi ceria . Takde lah ngantok sangat masa online . And lagi satu , bile-bile mase aku bole tukar warna , corak , bentok ape jadah semua . Kalau dah boring dengan yg ni , aku tukar lah lagi . Okeyh okeyh ^_^ Dah macam blog kan ? Comel kan ? *perasan dah ni . Hekhek , terharunya lah dah dapat buat camni . Dulu takot nak buat , sebab takot salah install and jadi virus . Ohh no , tak sanggop aku nak tinggal ngan natam tu . Benciii dia >.< Klah , aku dah start merepek , Happy day korang :) Nanti datang lagi keh ? Tengok-tengok blog ni , kalau ak korang yg datang baca sape lagi kan ? Takkan aku post and aku yg baca sendiri . Memang tak lah (!)

No comments:

Post a Comment