ape lagi lepas ni ?

Assalamualaikum w.b.t

Hey hey korang semua . Apa khabar - Sehat tak ? Hekhek agak mengade perangai owner blog ni kan . K jangan kisah dengan die -,- Okay kat sini nak cerita siket , siket je tau . Haha :D Takde lah , lagi berapa saat berapa minit berapa jam berapa hari dan berapa minggu lagi - F I N A L - Ouchh aku takot . Grrr macam mana ni , belom sampai 70% pon preparation tok exam ni . Study pon tak complete lagi , class laen dah ready dengan sample paper exam . Aku dengan subjek tak habes chapter lagi . K tak payah salahkan aku , salahkan lec yang ajar lambat :) So terpaksa lah aku dengan kawan-kawan study sendiri , tu pon kalau kitorang ni rajen . Erghhh still perlukan lec okay (!) Hmm ramalan bolee pakai ke ? Entah-entah dah tukar-tukar , pening kepala dah . Benci pon ade jugak .

Okay taknak cerita final dah , nanti pusing-pusing macam gasing kepala aku -,-

Bukak cerita baru eh ? Otetete , lagi one week je . Dinner Kejuruteraan Awam :) Sangat tak sabar tau korang semua ^_^ K aku memang suka gedik nak bagitau . Tapi :'( Tak beli lagi baju . Nak pakai baju ape , nak pakai kasot ape , nak pakai macam mana , semuanya macam mana ? Hmm takde idea lah and sangat confuse jugak lah sekarang ni . Nanti lah fikir kan macam mana ;] Tapi sekarang macam berkepak dah kaki aku ni , addicted nak berjalan je . Kalau bolee tu hari-hari nak keluar . Cuma taktau nak pegi mane je and sangat malas nak langkah kaki pegi kolej masok class . Kenapa lah aku dah jadi pemalas sangat ni ? Haishhh takde mood je tengok kolej tu :(



Macam ni lah kaki aku sekarang ? Percaya tak , percaya tak ? Hakhak , berkepak woooo

Okay , sangat takde kena-mengena kan gamba ni ? Saje nak selit , and nak bagitau I miss you so much dear Farith Hafeez :') Dah dah , Kbyeeee

No comments:

Post a Comment