today

Assalamualaikum :)

Senyum tak korang hari ni hah ? Hopee you do , takbest lah bangun pagi then tak senyum kan ?

Okay , I'm just wake up from my sleep *lambat kan ? K abaikan .

Just now , i was thinking that i need to change . I just get not enough sleep for today . I always said but I don't really meant it . So today , everything was happened when I've finally realized what does it means . Aku nak balek life aku dulu yg aku taktau mana hilang . Aku nak balek semangat aku , semangat yg bolee selamatkan aku . Aku benci diri aku sekarang , sebab sedia maklum rela and senang orang nak bodohkan :'(

Pleasee , be yourself fafa . Jangan berubah disebabkan orang laen .

Aku jatuh then bangun balek , pastu aku akan jatuh lagi .

Dear Fafa Yazid , you just have to be your own hero . Let's stop pretending okay (!)

I will , Hopefully . Change change change change

No comments:

Post a Comment