al-kisah 1

Assalamualaikum :)

Hari ni aku jumpe si Dear :) Yeyeahh , dah lame tak lepak lama-lama ngan awak . Masing-masing pon busy class . Hmm okay okay , aku penat jalan tadi . Jalan ke ? Entah lah , taktau nak cakap macam mana . Okay nevermine , yang penting hati gumbira . Tapi kenapa saya banyak diam ekh ? Tak banyak cakap kan awak ? Hmm takpe lah , saya nak diam je . Hikhik , diam tengok awak je tau . Aww aww , aku dah start gedik (!) K abaikan aku .

Then , sekarang dah rasa ngantok tapi sampai mimpi-mimpi semalam macam mana dengan dinner aku nanti ? Fuhh takde idea dah aku rasa . Macam nak pakai baju tido je . Haha dah mula merepek . Abaikan lagi . Tetttt apa nak buat sekarang ? Taktau kan , so apa lagi jom tido . Kbyeee

Macam ni lah . Suka tapi malu-malu , aku tak faham perangai aku . Abaikan , tettt

No comments:

Post a Comment