Assalamualaikum (!)

Hari ini : Rumah sewa :)

Okay , jumaat lepas plan dengan memembe nak lepak rumah sewa . Hee and plan menjadi , tksabaaa punyaa mood tu memang banyak tinggi menggunung . Okay , firstly aku yang gerak dulu pegi rumah tu . Hantar barang ape yang patot then balek hostel balek :) Then malam tu lepak , mula-mula agak suram bila yana kesayangan tak sampai lagi . Hekhek dia sampai je , fuhhh macam-macam jadi weh . Tiga hari lepak kat rumah , makin lama makin boring . Dorang kuaaa lepak ngan boipren , alahaii -____-' jeles pulak dah . Hmm boipren kita balek kampong , menyesal tak ikot *Die yang cakap :D Tapi takpe , setiap masa die ade . Takde lah boring sangat ^_^

Dorang sume pegi karok , tengok movie . Tak ajak pon kite , haihh memang kene tinggal lagi lah . Tapi takpe , nanti aku pegi sorang taknak ajak korang . Haha (maen-maen) (;

Then sampai hari ni , dorang sume balek awal . So tinggal lah dua orang budak kat rumah tu . Aku buat keje aku , die buat keje die . Lagi-lagi dapat online , memang tak kesaa lah orang laen nak buat ape pon . Yang penting dapat online -_______-' Pastu dapat lah chat kejap dengan Mr. Frog , aku takde kedit nak call . Hmm dah lah tenga kelaparan tahap ape entah mase tu , sampai makan maggi mentah je . Hakhak tu dah tahap bapak kebulur tu . Tak bolee cakap ape lah kan :)

Memang malas nak balek time tu , lepak je lah sampai melepet kat rumah tu . Meera pulak dah sampai tetido tunggu bile nak dapat balek . Die pon tak sanggop kot nak redah panas tengahari buta tu . So sampai nak tunggu malam baru lah nak gerak . Tupptupp , dah kol 7 . Aku ajak gerak , tengaa siap-siap , Mr. Frog call and cakap ade kat depan rumah . Yeahhh , suka nya die dah balek . Hekhek rendu dah kot :) *Malunyeee . Kgedikk -,- \Menyampah/ Kankan ?

Then dia hantarkan kitorang balek :) And die ajak teman p makan , aku follow ja . Hee die bawak cek makan nasik kukus hari ni . Hee thanks lalink :) Pastu teros balek , die pon dah penat drive . And thanks jugak , belikan keropok lekor . Tau tau ja aku tenga lapaa kan ? Huhu

Now finish . Hahahaha -_________-' Sorry kepala tak betol .

To Mr. Frog : Thanks for everything sayangg (!) You all I wanted , trust me . I love you so much . No one can replace you , sayangg . Then , only God knows how I felt when you're finally mine . Thank you so much .

Lots of Love ,
Fafa Yazid

No comments:

Post a Comment