A day to remember

Assalamualaikum :)

Hey korang semua , sehad tak ?

Hari ni : Movie and Cherating .

Cerita ni pasal semalam yang giler . Firstly , semalam petang semalam pegi class macam biasa . Just rushing sebab kena siapkan presentation untuk Bahan KA . Dah lah taktau tajuk , pastu dengan tak siapkan awal-awal . Then agak pening kepala time present tu , slide show pon copy paste dari tenet yang baek hati ni kan . Yang pening , kena translate BI to Malay . Memang macam haram lah kat situ -,- Then tetiba si Angah tanye pasal resit fon (Tetttt) aku teros blur . Mana aku letak pon taktau , maen campak je beg bila balek class . Almaklumlah dah penat -_____-' Pastu saje je si Adek ni batu api angah . Die asek tanye je mana pegi benda alah tu , aku start dah risau . Risau pasal present lagi , resit lagi . Fuhh memang keluar peloh jantan , bahaha \Ktipuu/ . Angah pulak nak amek fon petang tu jugak , gelabah tahap cipan . Adek cakap tkpayah carik , ade kat hostel lah tu . Tapi hati tak tenang , kat mana aku letak pon aku taktau . Then sampai kedai fon tu , angah suruh aku pegang selai kertas . Aku amek relax , langsong tak pandang kertas ape . Lama jugak then rasa macam nak tengok - Sekali cehh , dorang game aku sampai menangis . Kfinee , at least korang buat aku happy . Thanks sangat .

Then lepas lepak lama kat kedai fon tu , aku teringat nak pegi melalak kejap . Cakap kat angah and adek , dorang follow je lah kan . Sampai je bilik penoh , hmm bukan rezeki . Engat nak balek je , sekali angah ajak tengok Momok . Check tiket tapi takde , then komfom balek tengok kat tempat laen . Bagitau dekat En. Katak then gerak dengan dia . Kat sana pon macam harar , cite tamil belambak . Nak taknak , kitorang tengok THOR . Sumpah best cite tu , tak menyesal tengok :)

Lepas tengok cite tu memang tkdapat nak balek hostel , pagar dah tutop . So decide pegi overnight je . Lepak makan dekat Midnight , seriously not bad lah makanan kat situ . First time kan (!)

Lepas kenyang , angah ajak pegi Cherating . Kitorang pon ape lagi , rezeki jangan ditolak . En. Katak pon tak kesah , tupp teros gerak . Around pukol 1 jugak masa tu . Sampai sana , blurr taktau nak buat ape . Pantai pulak dah surut , kalau nak pon kena jalan sampai tengah . Sape sanggop kan ? Kau nak ke (?) Hahh

Masing-masing pulak mengantok , engat nak tido dalam kete jap . Rupanya teros balek , ikot jelah . Tapi otw pegi balek aku tido , bahaha penat je dia bawak pegi sana . Sampai kuantan teros tido -_- Kesian (!)

But memang have fun dengan korang ^_^ Esp Mr. Frog . Huhu

Ada masa pegi lagi eh ? Haha aku pulak yang lebih \Choi/

Okay tu jelah kot untok hari ni :) Thanks sebab baca entry menggelabah budak poyo ni -,- Haha

Lots of Love ,
Fafa Yazid

No comments:

Post a Comment