Here we gooo , come with me (!) Ahakss \K aku over/

Tett ni ada satu celita , pasal budak poyo selaku penulis dan pencoret cerita tkbest dalam blog ni . Korang benci ke ? K bolee blah cepat siket . Tkde paksaan membaca kat sini tau , kalau tak lama dah aku ikat korang kat sini . Hmm tktau camne ? Aku pon tak habes fikir lagi -,- K aku merepek pulak . Sekarang benci aku cepat (!)

Eh eh , Encik Katak ^_^

Huhu , nak cakap ape pulak ni ? Hee tktau nak cerita lah . Seriously I'm speechless =,=

Tktau macam mana nak habaq , layan je lah . Dah boring kan blog ni ? Almaklum lah , sekarang nak post entry je kene rushing sana-sini . Sebabnya , pinjam broadband kawan tkpun melayan habes line wifi hostel yang semestinya manja selalu ni . Komfem-komfem lah macam maen kejar-kejar .

Atoto , sekarang ni pun dah habes fikir nak post apa . Okay , baru balek tengok movie and makan . Fyi , pirates of the caribbean sumpah best . Paling best kakak yang jerit tu lah (!) Hah berani kau buat aku terkejot kak , naseb baek je aku tak join kau jerit . Fuhh fuhh selamat , sekarang aku nak tido . Penat dah , happy happy gelak bersama Encik Katak kesayangan .

Memang kau lah aku sayang kan Encik Katak :) Hee don't ever ask me why okay ?
You fantastically booom my world . Then now I'm going to be the crazier ever . Ahaha

No comments:

Post a Comment