Location : Aquarium SPS :D

With : Nurul , Faten , Meera and Qyla .

Hari ini , celik mata sebabnya budak-budak baru memekak luar bilek . Gangguan , semestinya ada . Kalau tak memang tido sampai tak engat dunia . Masa sekarang , alangkah seronok nak giler kalau ada dekat rumah sewa . Tapi kalau angan-angan yang macam angin baek tkpayah . Baru berangan nak study and tak kena kacau dengan suasana kecoh hostel ni -,-

Budak baru ? Erghh ramai sangat , tak lah ramai macam batch aku dulu yang lagi ramai . K aku tak amek tau pasal dorang . Aku siap-siap , turun cafe dengan budak bilek pegi makan . Buat keja sendiri je . Pegi maen public phone , kacau orang \K perangai tksenonoh/ . Tengahari buta , panas terik . Macam biasa tapi tak lah biasa mana , dengan rela panggang kulit pegi carik rumah sewa . Carik flat dekat dengan hostel , senang nak pegi class naek bas apa semua . Tapi hampa , penat jalan je . Basah keti ? Dah biasa , erghhh . Okay dengan mood tak berapa nak baek hari ni , sorry semua yang kena marah -,- Bad attitude right ? K abaikan aku lagi .

Lusa ? Dah start paper exam (!) Aku tak study lagi . Still lagi busy bermukabuku -,- Arghhh sangat tension . Ohhh what about now ? Still I can't do anything . Where's my book ? Where am I ? I don't ever know . Pemalas (!) Benci sangat alasan macam ni kan ? K lagi sekali buat tktau .

Dari pagi tkdee mood sampai ke petang . Entah aku tktau kenapa ? And pleasee , don't ask me why sayangg semua . Okay okay ? Hmm bangon tido , bangon tido , and then bangon and tido balek sampai lebam (!) Macam biasa , thanks sangat-sangat kat Encik Katak , sudi sangat bawak budak degil ni kuaa jalan . Thanks sebab faham perangai ni bila dah boringg . Thanks jugak nak melayan kerenah budak mengada ni lagi . And aku sayang kau sangat Encik Katak ^_^ Fuhh seriously I'm speechless . Hee love you lah .

Aku gerak dulu lah , Kbyeee :) Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment