bored saturday

Jiyeahhh ,

Today I would like to give a speech ..... -,- Harini macam biasa , bangun tido online online online . Tapi tapi tapi , hari ni cuma setakat separuh hari aku online . Sebabnya kakak aku ajak pegi the curve beli barang untuk buat keychain . DAISO , yaa ni nama kedai tu . Memang ada macam-macam kat kedai tu , and fyi kedai ni jual semua barangan dari jepun . Paling best sekali , semua barang kat situ always RM5 . So rasa macam untung jugak lah , barang yang kat kedai biasa yang mahal-mahal tu bolee dapat murah kat sana . K curve ramai orang hari ni . Sumpah serabut aku tengok , lagi serabut sebab dorang ada bukak booth jual baju . It was amazing tau tak , semuanya sale (!) K sekarang tanya lah mana-mana girl kat luar tu , sapa yg tak suka shopping ? Tkdee punya kan . Dah lah barang yang memang aku dah aim lama , cuma tkjumpe kat mana . K sabar

Then kitorang pegi makan kat Chop and Steak , Selayang . Niat datang sana nak beli makanan untuk Abie . Yelah sempena Hari Bapa ni , sesekali belanja lah dia pulak . K akak aku support , aku makan Mix Lamp Chop . Sedappp hingga menjilat jari , before ni aku denga and makan kat rumah je . Sebab kakak aku take away , and aku pon bukan suka sangat nak makan kat luar ni . Lagi-lagi kedai ramai orang . K aku cerewet .

K , for entry sebelum ni . Aku tak upload picture masa hangout dengan My Bestie si Jannah . So ada satu je yang betul-betul aku suka . Cuma ini , by Harry *almaklumlah dia memang pemalas nak snap and alasan tak reti guna cam mahal -,- And I was like Erghhh kau gedik .

Sekarang masa nak online . Opss lupa , tadi aku bercakap dengan Junior and you what ? Dia langsong taknak pandang aku . Saja je nak cerita , bagitau kat dia kakak aku nak belikan baju . Dia bolee buat tktau and telinga kembang-kembang . K aku tau kau hanya seekor kucing tapi tkpayah lah sombong dengan aku . Menyampah sambil sumpah seranah -,- Haha .

No comments:

Post a Comment