Confuse yang mana satu

#Entry kali ni agak dibenci ramai \sila benci/

Hati geram ? Okay , tadi lebih kurang jam 5 petang dapat satu text message yang dah buat aku sedikit geram . Kakak aku yang hantar , tapi bukan dia yang carik pasal okay . Apa isi kandungan , serious yang lain tak patot tau (!) Maaf

Pertama-tama-tama-tama kali lah aku nak cakap kan \rasanya dah banyak kali cakap/ . Okay first sekali lah . Nasihat untok orang berkenaan , please PEKA and jangan jadi PEKAK (!) Tak perlu okay tak perlu and tkpayah lah nak menunding jari kononnya kitorang ni lah paling bersalah sekali .

Si pandai yang lagi bijaksana , mana pergi ? Balek lah bela diri , dah malu sangat ke ?

Macam ni lah , walau apa sekalipon yang jadi kan ? Okay aku tau aku ni jaoh dari family aku , doesn't mean korang bolee membabi buta buli parents aku kat rumah tu . Dey cha , aku simpan semua point and aku tau sape yang start dulu semua ni . Aku still ada , mungkin lambat siket nak bukak mulot or mungkin masa dah sampai tu cerita pon dah habes kan . Tkpee siket pon aku tak kesah , relax je .

Aku dah cukop muak sampai nak termuntah darah dengar cerita korang . Cukop fade-up nak bau salah silap korang . Almaklum lah , aku bukan jenis jaga tepi kaen orang -,- Tkdee faedah pon . Papepon , menang kalah , Allah tu lagi tau sape yang sepatutnya . Kitorang diam bukan sebab takot , tapi kitorang still ade otak yang bole buat diri ni PEKA dari PEKAK .

p/s : Betol cakap orang , seorang ibu sangat mampu untuk membesarkan anaknya yang ramai . TAPI , mampukah anak yang ramai menjaga seorang ibu ? Renung-renungkan dan selamat beramal (!)

To Umie & Abie : I promise you (!) Alin taknak dan takkan jadi anak derhaka yang tak mampu jaga orang tua sendiri . Umie & Abie yang besarkan alin , and for sure alin yang sepatutnya balas jasa umie and abie . Malah tkdee tandingan balasan alin ni . Besar sangat jasa umie ngan abie ,

#Maaf atas kekasaran bahasa .

No comments:

Post a Comment