Bbq @ Panching

Woot woot :P

Hey korang semua , tunggu post eh ? Nino nino nino , entry baru sampai :)

Cuti sem dah pon start , so nak tau ape aku rasa sekarang ni ? Happy , yes aku memang happy giler kalau dapat cuti ni . Okay aku dapat cuti 3 minggu je , tkbestt sebabnya lama -,- Lama nak kena tunggu and sabaa dudok jaoh dari Encik Katak \Weh , aku renduu kau doe/ Hmm sedih kena jaoh-2 dengan kau ni . Kau hantar pegi terminal tapi tak tunggu aku pon :/ Tapi tkpee aku faham , mesti kau taknak sedih tengok aku pegi kan ? Haishh nanti jadi macam drama hindustan pulak . Sokay sokay tapi aku happy dua hari berturut-turut kau layan kerenah aku yang entah pape ni . Kau bawak aku tengok KL Gangster , kau bawak aku sana-sini , and and kita pegi bbq kan ? Kan kan ?

So , jumm kita layan gamba . Tapi siket je , malas nak upload banyak-banyak . Lama nak tunggu , kalau nak tengok gamba laen . Mai mai lah datang singgah Facebook kita ^_^ \promote/

|
|
|
V


Ini die Encik Katak aku :) Huhu
Ni pulak family 'F' yang aku selalu sebok dok habak kat hampa suma .

Ni lah kitorang :) Memana pon sesama , dulu tkdee lah rapat macam ni . Tapi kalau dah jodoh nak jumpe tu kan . Tak kiree sesapa pon :D

Lastly , happy sangat dengan korang :) Engat tau , we're the biggest F ever . Macam mana pon kita kongsi sesama okay (!) Kita jumpe sem depan , goodluck untok result nanti . Hope tkdee lah paper repeat eh eh .

# F stands for - Frog , F family and Friends :)

p/s : Tak sabaa nak tunggu habes cuti , baru dua hari kat rumaa aku dah rendu Encik Katak . Fuhhh be careful keh (!)

No comments:

Post a Comment