penghujung cuti semester

Dua puluh enam haribulan enam dua ribu sebelas bersamaan hari ahad . K bored gila arh dekat rumah ni kan . About sembilan hari lagi nak balek Kuantan . Tunggu saya ya Kuantan (!) I'll be there as soon as possible lah . Haha . Hari-hari aku online , hari-hari aku nampak orang laen online tapi mana semua lah kawan-kawan aku kan . Semuanya busy kerja lah , aku je penganggur terhormat dekat rumah ni . Almaklumlah tak dapat lampu hijau . Tapi apakan daya , layan jerlahhhhh .

K semalam habeskan masa dengan kawan tersayang , Si Jannah . Seriously entah nak cakap apa . Oleh kerana kebosanan melanda , aku pon jalan-jalan sendirian and survey BelekBeri . K teringin tapi kalau beli hmm sama jugak Apa pon tak boleh . Betol dok ? Aku dah jumpa yg paling murah and K nanti aku beli . Target nak dapat online anytime everywhere -,- K berlagak . Balek rumah bagitau Abie , and he just said 'It's up to you' Yeahh dapat lampu hijau sudah . \teringat dgn Dell Smartphone/ Comel macam PSP . Love it yaww

Then habes cari apa semua , aku macam biasa tempat biasa perkara biasa . Semestinya Watson (!) Masok je kedai , tanpa segan silu terperanjat apa semua , Eh ada orang tarik aku \engat kena culik/ rupanya Izzati . Nak tau tak sapa dia ? Haaa dia lah salah sorang kawan baek aku masa sekolah rendah dulu . Lost contact lepas masok sekolah menengah tau . K sedih . Ada jugak jumpa sekali sekala tu tapi confuse dia ke tak . Malu nak tegor takot salah orang kan . And semalam macam yes beruntung and tak sia-sia aku penatkan badan ni berjalan . Semalam online walaupun tenet ni lembab lagi slow , aku kumpul semua kawan sekolah rendah balek . Ramai jugak lah yg jumpa , tapi ada lah dua tiga orang yg sama sekolah menengah dengan aku . Tu tkpayah carik lah kan . Hee . Papepon one day kitorang mesti jumpa officially ramai-ramai . 6 tahun jugak tak jumpa .

K aku pon tknak post pepanjang , tau semua penat nak baca aku membebel kan . K sampai sini sudah . Tunggu entry akan datang .

Renduuuuuuuuu sangat encik katak , nurul , aten , angah and semua kengkawan :)

No comments:

Post a Comment