ending of first semester .

diploma in civil engineering 2010 . ikip-utm

dah nak habes pon semester satu kesayangan saya . macam-macam dugaan yg aku dah dapat masa ni . dari cinta , kawan-kawan , hostel apa semua and yg penting tu lah pengalaman kan . tak sangka sekejap ja masa berlalu dah nak tinggalkan kuantan besok , byebye semua .

and yg paling penting aku nak tinggalkan memori cinta luka aku dengan dia (grr sudah sudah) . takda makna apa dah so senyap senyap eh . tutup cerita luka aku ni and sekarang bukak buku baru yg mintak ditulis lagi . yg mintak dipenuhkan lagi dengan cerita harian yg makin lama makin menggila . dan mungkin sekarang ni mintak untuk ada seseorang untuk dijadikan main point . mungkin tak mudah untuk dilupa cuma mudah untuk diabaikan seketika .

eh eh , katak awak tu saya nak buat apa ? saya nak simpan tp saya nak lupakan awak . nanti susah pulak , kalau nak buang tak sampai hati sebab awak beli mahal-mahal untuk saya kan . emm saya rasa , nanti saya bawak balek and takkan bawak pegi kuantan lagi . and saya tetap anggap awak tu kawan saya sampai bile-bile . kawan yg selalu mintak maki dari saya , kan kan ? memang tu lah kenyataan kita ,ditemukan hanya untuk gadoh . haha

saya tetap sayang awak loh , ye dop ? entah lah ,

No comments:

Post a Comment