Shopping lagi

Assalamualaikum semua (!)

Hey hey hey , aku tak percaya cinta . Kahkah bukan macam tu , Hey hey hey korang semua . Selamat kembali dalam rancangan blog paling boring aku . K aku dah merepek , so sweeet eh bukan so sorry :D Hah kat sini , aku tenga baring-baring ketandusan idea tanpa kerja-kerja menarik yang patot aku buat *even helaian kertas assignment belambak menanti tangan lembut ni coretkan jawapan . Huhu so cuma ada blog kesayangan menemani hari ^_^ Bahagia dengan kamu . Nampak sangat berlakon sayang dengan blog ni -Menyampah- Tak suka sangat kan ? k mengaku je wahai pembaca semua . Senyum je okay :)

Okay , cerita hari ni ade kena-mengena dengan entry sebelum ni yayang semua (!) See ni semua tanda kaki aku dah makin berkepak . Ditemani dua gadis bersama , mengorak langkah ke Berjaya Megamall , Kuantan and Shoppingggggg . Seriously , hilang semua tension bila dapat makanan kegemaran aku , nak tau ape ? Saya suka karaoke :) And aku dapat lepas geram ngan nyanyi lagu yang buat tekak merana kesakitan , meronta meminta tolong tuannya supaya lebih bersabar dan menyanyi dengan lebih sopan . Tettt aku tipu lagi . Aku dapat beli apa yang aku nak , yeyehh terima kasih umie tersayang atas tajaan wang ringgit untuk baju dinner saya . Sangat sayang kamuu wahai umie , muahx muahx siket nak tak ? Hehe gediknya anakmu ini puan . Maafkan saya :')

Okay sekarang aku menaip dalam kesakitan kaki walaupun takde kena-mengena dengan jari-jari halus lembut ni -,- Penat tau I jalan tadi , nak urut kaki bolee ? Ada yang sudi tak . Hmmm okay aku tau takde , so senyapp . Jangan mengata =,= Taknak cakap lebih , aku dah penat - saket kaki - saket tekak . Enjoy with our picture .




P/S : Lagi sekali - I'm in love - Dengan sapa ? Jangan tanye sebab dia sorang je yang aku ada okay (!) Love you Farith Hafeez . Ngeh ngeh , k saya tau memang gedik buat macam ni . Thankss semua , Kbyeee

No comments:

Post a Comment